Gildia Młodzi Zbrojni

Forum Gildii "Młodzi Zbrojni" w grze 4Story


#1 2009-05-10 12:57:56

Arturius

Użytkownik

Call me!
Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 18
Punktów :   
Nick z gry: Arturius i Mortil

Ja Arturius z HellSinga Pochodze:D

Kartoteka:D

Imie: Piotr

Rocznik: '84

SC: zonaty

Dzieci: Antoni Stanisław ur. 1.10.2008r

Z zawodu jestem Technologiem zywnosci zywienie zbiorowe - tak łądnie okresla sie zawd kucharza w którym pracowałem 8 lat i gówno z tego mam...

Gry: Raczej nie grywama ale:D znajdzie sie kilka - wszytkie RPG komputerowe, Warhammer Battle Dark Omen i Mark of Chaos z odatkiem; Toatak wary -sa szybkie do ogarniecia:P przez co sie szybko się przy nich nudze ale grywam co jakis czas:D Onlinówki to WoW i 4Story na Metin 2 zajrzałem ostatnio z ciekawosc... bez komentarza:D

Hobby: RPG Ksiazkowe (Warhammer- wychowałem sie na nim;D&D i wiele innych) Ksiazki autorów - Sapkowski, G.R.R. Martin, Goodkind, J. Pielara i ze swiata Warhammera (i wiele innych:D ale te ukochane:D)

Wkurzanie wszytkich i wszytkiego; wykurzanie itp:P pozatym pomaganie:D

Uwielbiam psychologie, Religioznastwo i kulturoznastwo:D Historie az dziw jak mało ludzie wiedza:P

Mity i Legendy:D

Warhammer Fantasy Battle:D

Anime, Manga, Anime, Manga... hmm Anime i Manga:D

Bronie białe i zbroje:P

Troche informatyka nawet skonczyłem Studium Informatyczne:P i bawie sie w udawanie idioty w sklepach komputerowych:P Ciemnotei wciskaja az miło:p

Studiuje:pedagogike społeczna by psuc społeczenstwo a pózniej chce isc na psychologie:D

Miejsca w których mieskzałem: Kraków i okolice; Warszawa;

Obecnie mieszkam: Bartoszyce

Dlaczego taki NICK:>? bo uwielbaim Legendy Arturianskie nie koniecznie te basniowe:D


Zjawa nie zabijaj mnie poprostu musiałem post nowy otworzyc:p bo nieche mi sie wszytkiego od razu pisac:D

Ponadto  nigdy nie napisałem zadnego nowego:D wiec moze mi wybaczysz:D PROSZE:D